Tuesday, May 26, 2009

fuhhh! ! ! letih, xlarat

asal malam je letih...nak kate dah kawen, lum lagi..tp penat..huhu..maklumlah..sekarang ni kan ngah musim mengawan...eh eh silap..musim LI or internship or praktikal...pape je lah...

nak cite sikit r ni..mmg penat gak kat pat aku LI ni..maklumlah, dulu keje part time je..xpenah keje camni..opss,,lupe nak gtau, aku LI di kencana HL (kencana Hin Loon)..secara am nye ni company onshore lah..fabricator tuk top site n jacket..jacket tu kaki tuk top site..top sit ni dulu aku panggil pelantar minyak kan kan...

nak di jadikan cite..mmg penat kalo asek g site je..baru ni aku kene g wat kat KM-1 shipbuilding..bapak besar kapal die...mmg letih lah kalo nak jalan dari opis aku sampai ke site tu..

ok lah dulu..nanti aku letak lah gamba2 aku kat Li aku...ni xsehat sikit ni..batuk2 n cam nak demam sikit ni..rindu org umah kot..huhu..

k salam
73 calio babai

2 comments:

  1. klu batuk2...rase nk demam sikit2...bukan sebab rindu orang rumah tu bang..

    gua rase sebab selsema khinzir...wabak ni...

    xpon wabak baru..selsema penyu..wakakkakakakak

    ReplyDelete
  2. nie wabak infuenza A H1A2(wabak batuk teringat bini)...

    ReplyDelete