Sunday, September 6, 2009

RAYE TAHUN NI

HUHU...biar pun pose xabeh lagi...tp aku excited sgt nak cite pasal raye tahun ni...

sebab tahun ni aku rasae paling best kot dalam banyak2 raye yg telah aku lalui..

dah 7 tahun kami xpernah complete satu family tuk raye same2. abg aku xpernah balik raye sejak die blaja kat japan n pahtu kerja kat sana.setiap kali raye mak akan nangis sbb abg xde kat kampung same2 ngan keluarge.

tapi raye kali ni sangat bermakna tuk sakir sekeluarge sbb abang helmy dah balik malaysia n terus menetap di sini. dan buat pertama kali nye kami akan beraya ngan org baru iaitu kak Ina(my brother's wife) dah anak sedare aku yg comel NurAmira Qistina (my sister's dougther). i.A dimakbulkan olehNya.


teringat aku mase kecik2 dlu..maen meriam buluh ngan abg aku tu n paling xboleh blah sekali blaja anyam ketupat..blaja ngan mak n abah mase tu..aku ngan abg helmy wat same2. die siap tulis n lukis step die kat diari die lagi tu..n bile aku tanye(tahun lepas) ade lagi x step yg die buat tu..die cakap ade lagi..terharu n tergelak aku pah tu..hahaha...- most beautiful memory....

my family (latest update): mak abah kakak+abgAmer+nurAmiraQistina abgHelmy+kakIna+(baby) aku as idud ekal qimi
I LOVE U ALL

p/s: thanks abg helmy balik malaysia kali ni...harap rindu mak n abah tuk mase2 seperti ini akan terubat...

No comments:

Post a Comment