Wednesday, December 23, 2009

4 episod

tatkala waktu jam 3++ pagi..semue org dah tido..aku masih lagi disini..memikirkan ape seharusnya aku akan lakukan tuk hari2 mendatang..bertemankan kedinginan malam dan langit yg kabur dari pandangan dan mendengar bisikan lagu I DONT BELONG HERE...lagu cam rock tp mendamaikan jiwa muda yg celaru dan seolah2 mencari sesuatu..alunan instrumentasi sejak jam 1++ tadi lagi...ku dengar tanpa ku sedar ianya sudah berkali2 ulang..

melihat kebelakang..banyak lagi tuk aku selesaikan..di halaman sana ade tanggungjawab aku sebagai anak tuk aku perbetulkan..segalanya sudah ku jangka..bukan tuk mengelak akan tetapi memerlukan sedikit masa tuk aku cari yg terbaik..rasenye dah cukup lebih 6 tahun tuk aku memerhati..ibu maafkan zali~~

bila org kata 9/10 kekayaan tu dari perniagaan..aku memikirkan kita harus lakukan 9 kali lebih dari org lain/biasa..baru kita boleh capai..betulah ape yg ku baca "the process is more important than the goal" - robert kiyosaki..~motivasi diri tuk berjaya

sem last aku di UTM skudai ni...so, pah ni nak wat pe?? dah ade plan lum?? tapi sebelum tu..aku kene abeh kan sem ni gak..PSM?? ~ SK dah bagi keje dah..so pah ni kene lah wat..hurm!! rase nye sem ni cam xde peluang tuk g exhibition mane2 je...rmc cam xnak kasi je...sory rakan2 seperjuangan ku!! xdapet g jalan2 dah pahni..ARDF?? ~ ayuh rakan2 ku..kita langsaikan ape yg kita janjikan..

de 9W2 XXS
habibi-penyu-zali
satu insan yg sama tetapi berlainan watak

2 comments:

  1. happy birthday. (wah, cam tade kaitan..haha)

    all the best in psm gak.cuak2.

    ReplyDelete
  2. hahah!!! tau xpe...psm?? lex lah ...wat journal dapat lah A kot...SK kan baik

    ReplyDelete