Saturday, December 12, 2009

kini dia milik org lain...ape kan daya...sob3...sedihhhnyee

sedih.....pilu....sedih.....
dulu bagi aku dia lah segala2nya....
ke mana saja aku membawa nye....
sebelum menutup mata aku memandangnya...
tp............
nak wat camne...
aku bukan lagi untuk dia....

ingat lagi mase aku first time jumpe dia...
terpikat sangat....
org lain dah ade, aku bile lagi,,bisik ku sambil memandangnye
tp satu hari aku membukti kan...
bahawa aku juga mampu tuk memilikinya...
bangun jatuh kami bersama..
dari muar ke batu pahat...
hingga ke johor bahru aku bersamanya....

tapi....
bila td dia pergi tanpa memandang wajah ku..
alang kah sedihnya...hanya tuhan je yg tahu...
biarlah dia pergi...xmungkin akan kembali
betul kata org..kawan lebih memahami kita...
kawan yg memujuk ku..
memberikan aku balik semangat...
tuk aku teruskan hidup ini...

dan kawan jugalah yg membelikan aku helmet baru...
helmetttttttt!!!!!!!!!!!!!
kenapakahhh...

hhahaha....begitulah ceritanya...
kini ARC aku dah hilang.....
visor baru tu!!!!
lahanat punya pencopet!!!
siap kau aku kerjakan nanti...

tq pidot tolong belikan aku helmet baru...
walaupun helmet "steng"...

kini dia tinggal kenangan......

.
.
.
.
.
.
.
.
yg ni lum tukar visor lagi....
dari pandangan belakang...ARC Discovery aku!!!
yg ni gambar pah accident...dah calar pun nak rembat ke???
adios~
pepenyu 9W2XXS

1 comment:

  1. sabo mok... mungkin akan ada yg lebih baek.. lebih licin... hehe

    ReplyDelete